Om konsärten i Abu Dhabi

"Min son är för mig, min än så länge alldra bästa insats. Och jag är så lycklig över att ha honom. Jag tror att hålla sig kvar i den man är, och vart man kom ifrån är något som är jätte viktigt när man bir mamma. Jag vill dela alla mina upplevelser med honom så att han en dag vet säkert vad som är viktigt för honm. Som kvinna och som artist, är balans nyckelordet" sa christina på presskomferansen i Abu Dhabi

Christina putte mammarollen till sidan när hon stormade 15,000 människor på Abu Dhabi's Emirates Palace Hotel med låtar som Beautiful, Come on Over, Genie in a Bottle, Hurt och såklart Candyman. Den 60 minuters långa konsärten förvånade från början till slut

Källa:Gulf News



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0